söndag 26 september 2010

Det bidde inga vantar. . .

... men det kanske blir ett par tofflor!?

Jag fick ett mms av Yster häromdagen. Bilden visade ett par virkade tofflor där tårna stack ut genom stora hål... De virkade tofflorna gjorde jag för några år sedan och jag är förvånad över att hon faktiskt har använt dem, med tanke på att de blev helt misslyckade!
Efter lite funderande har jag i alla fall kommit fram till att riva upp mina vantar och istället sticka ett par nya tofflor till min kära syster! Jag vill ju inte att hon ska frysa om tårna! Ikväll är det äntligen syjunta, så jag tar nog med garn och stickor dit och börjar testa så smått...
Men först ska jag ta mig i kragen och försöka komma mig iväg på BodyPump! Det är tur att det är så otroligt vackert höstväder ute! :-)

Inga kommentarer: