fredag 8 juli 2011

Fredagskväll

Fredagskväll. Ute är det fortfarande 25 grader kl 20.30. Jag har tagit på mig en sval sommarklänning och  har parkerat mig i soffan med min koftstickning, en välfylld godisskål och en cola med mycket is och lime.

Fredagsmys
De senaste 14 månaderna har varit rätt kämpiga. Det har varit fullt upp med plugg och arbete och nu känner jag mig väldigt slutkörd. Men jag ser ljuset i tunneln, det verkar som att det (förhoppningsvis) lugnar ner sig nu. Nu har jag en helt obokad helg framför mig och det känns helt fantastiskt, jag minns inte riktigt när jag hade det sist. Jag ska sova och vila upp mig mycket och försöka hinna göra roliga saker som jag har saknat. Jag hoppas att helgen ska göra att jag får börja känna mig som en människa igen!
Ha en härlig helg allihopa!

4 kommentarer:

Hedvig sa...

Hoppas helgem blöev enligt förväntan! :)

Anna sa...

vilken härlig färg på koftan! :)

gella sa...

Tack söta du!!! <3 Och vad härligt det ser ut med stickningen och det framför!! Äääälskar kall cola med lime/citron! Det är vardagslyx för mig med. :D

Usch, känner igen mig alltför väl i det tuffa du står i och hoppas verkligen att du får vila ordentligt snart!! Du gör det i alla fall superbra!!

Madeleine sa...

Ser alldeles underbart ut, och vilken härlig färg! vad är det för garn?
Här finns receptet: :)
http://arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15755