lördag 29 december 2012

UFO blir FO under 2013

Mitt deltagande i 12under12under2012 blev en total flopp. Jag lyckades nästan inte få klart några UFO:n alls, så på slutet gav jag helt enkelt upp.

Nu har en ny utmaning med namnet UFO blir FO under 2013 startat. Efter att ha läst de nya reglerna bestämde jag mig för att hänga på. Nu har man nämligen möjlighet att anmäla sig kvartalsvis istället för månadsvis! Det passar mig mycket bättre. 4 färdiga UFO:n på ett år känns mer rimligt än 12 stycken. Önska mig lycka till! :-)

Mitt UFO för första kvartalet får bli min filt med mormorsrutor.


Jag har inte riktigt koll på hur långt jag har hunnit, men mer än hälften är det i alla fall. Tanken är att den ska bli 7 x 10 rutor stor, men vi får väl se om jag hinner ändra mig innan den är klar.

3 kommentarer:

Hedvig sa...

Håller med dig, det låter betydligt mer rimligt med kvartal. Kanske man skulle hoppa på...

Och förresten så önskar jag dig ju såklart ett riktigt gott nytt år! :)

Anonym sa...

Äsch, total flopp är väl att ta i... Jag tycker du har varit jätteduktig och pysslat på bra! :) Hoppas dock att du får känna dig nöjdare med årets satsning! Det ska jag vara roligt att handarbeta. :) Kram!

Anonym sa...

Tack för pepp! <3