fredag 18 maj 2012

A month of craft photos #14 – Where you craft

Jag har ju tidigare visat var jag oftast sitter när jag handarbetar. Så idag tänkte jag visa var jag hoppas att jag kommer att sitta och pyssla mer i framtiden. Vi har nyss ställt in ett stort skrivbord i sovrummet och under helgen här hoppas jag att vi ska hinna hänga upp hyllan (som nu ligger på skrivbordet) ovanför skrivbordet, så att jag kan ställa upp mina handarbetsböcker och -tidningar där. Sedan ska jag försöka få lite mer ordning på mina andra pysselgrejer. Jag kanske visar bilder på det längre fram när det börjar bli klart.
Så just idag ser det inte mycket ut för världen, men tanken är att det ska bli en alldeles strålande pysselplats i framtiden. Dessutom har jag nu en bra plats att sitta på när jag jobbar vid datorn.


Inga kommentarer: