lördag 22 januari 2011

En vanlig lördag på Medicinska biblioteket

En lördag på Medicinska biblioteket i början av terminen... På den stora övervåningen räknade jag till två personer, utöver mig själv och pluggkompisen I... Det är tyst och lugnt och faktiskt ganska behagligt.


Det är tur att man då har chans att ta ett av de stora borden så att man kan sprida ut sig riktigt ordentligt - det går faktiskt lite bättre då. :-) Jag försöker få en del gjort på min uppsats för i morgon tänkte jag försöka ta helt pluggledigt och jag vill gärna göra det med gott samvete.

Min kofta fortsätter att växa och känns riktigt rolig att jobba med igen! Jag fick frågan om det är mitt eget mönster. Tja... delvis... Jag utgår från Tant Koftas uppifrån-och-ner-kofta och gör den som jag vill ha den. :-) Sen har jag satt igång lite igen med det hemliga projektet, så det blir väl till att växla lite mellan dessa två projekt den närmaste tiden.

Bäst att återgå till uppsatsen - biblioteket stänger om två timmar och då tar jag och stänger ner plugget ända tills på måndag!
Ha en riktigt mysig helg!

2 kommentarer:

gella sa...

Lycka till med plugget!! Ser härligt ut med så mkt arbetsyta! :)

Tina sa...

Nu börjar jag bli riktigt nyfiken på er hemliga projekt.