lördag 4 december 2010

Sara är. . .

Jag har sett andra bloggare som sökt på google för att se vem man är. Man skriver sitt namn och är inom citationstecken och ser vad man får fram för svar. Så jag skrev "Sara är" och detta är vad jag fick fram:

Sara är 14 år och orkar inte leva längre.

Sara är även ett annat namn på staden Tyros: Sara är även förkortningen för Stockholms Allmänna Restaurationsaktiebolag.

Sara är min hjälte.

Sara är nu på väg till månen ombord på den indiska satelliten Chandrayaan-1.

Sara är volontär i Kongo.

Sara är ute efter revansch.

Sara är Sveriges bästa Ungdomsledare. Sara är engagerad, lyhörd och pedagogisk i sin roll som Ungdomsledare.

Sara är världens genom tiderna äldsta mamma.

Sara är bäst, snyggast osv.

Sara är duktig.

Ja, inte var det så mycket som stämde så bra kanske, men en liten rolig grej. :-)

Idag har jag en sådan där dag där det är rensning och städning som gäller... Både jag och maken plockar och städar i lägenheten. Vi började förmiddagen med att rensa och rengöra i kylskåpet. Senare idag kommer föräldrarna på besök, så målet är att vara klar tills dess. Dessvärre måste vi ju sätta oss och titta på skidor/skidskytte med jämna mellanrum, så det går inte så jättefort. Men då hinner jag ju handarbeta lite också. :-)

1 kommentar:

Sanna sa...

Har aldrig testat att googla på mitt namn, det kanske man skulle göra, bara som en kul grej.

Ha en fortsatt bra helg.

Kram