torsdag 9 februari 2012

Problem...

Hm... Jag förstod att det skulle bli riktigt svårt att hinna klart med mitt februari-UFO innan månadens slut. Kvällarna har nu till stor del bestått av vaggande och sövande av en upprörd liten tjej, så sticktiden har blivit minimal. Jag har ändå hunnit få klart resåren på kroppen och tänkte i kväll börja på ärmarna. Men... nu hittar jag inte igen mina strumpstickor... Var placerade jag dem när vi flyttade in? Om jag inte hittar igen dem väldigt snart blir det väldigt svårt att färdigställa koftan.
Jag får nog ta en ordentlig genomsökning i helgen!

1 kommentar:

Helena Högberg sa...

Jag letade som en galning efter min ena sticka nr 2 för någon vecka sedan, fanns ingenstans! Hittade sedan den fint liggande under träningscykeln (som förstås inte används allt för ofta:))